sobota, 10 listopada 2012

Urodzinowe blog hop dyktando :-)

Witajcie,

właśnie mija rok od kiedy w naszym firmowym sklepiku pojawiły się pierwsze papiery naszego projektu. Dziękujemy bardzo, że przez ten cały czas byliście z nami :-*** Dziękujemy za każde dobre słowo, za wszystkie cenne uwagi, które wzięłyśmy sobie do serca. Z okazji naszych urodzin przygotowałyśmy dla Was kilka niespodzianek. W firmowym sklepiku przez najbliższy weekend znajdziecie nasze papiery w specjalnych, promocyjnych cenach, a na blogu zabawy, w których można zdobyć zestawy naszych produktów.

Dzisiaj w ramach świętowania pierwszych urodzin Rapakivi przygotowałyśmy dla Was specjalne wyzwanie - kartkowe blog hop dyktando, w którym wygrać możecie fantastyczny zestaw naszych produktów.




Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w naszej zabawie?

1. Odwiedzić blogi wszystkich projektantek w odpowiedniej kolejności i zebrać wskazówki potrzebne do wykonania naszej urodzinowej kartki Smile
2. Na swoim blogu opublikować banerek informujący, że bierzecie udział w naszej zabawie.
3. Wrócić na nasz firmowy blog i zostawić komentarz pod tym postem.
4. Przesłać mailem (iwona@scrapakivi.com) zdjęcie przygotowanej kartki. Każda osoba biorąca udział w zabawie może przygotować tylko jedną pracę. Ważne! Prosimy nie publikować zdjęć kartki przed zakończeniem zabawy.
5. Cierpliwie czekać na wyniki Smile 


Nagrodą w zabawie jest specjalnie przygotowany zestaw naszych produktów w kolorach niebiesko-miętowych.


Zdjęcie ze względu na warunki pogodowe niestety kiepskie :-/ ale wprawne oko w zestawie dojrzy:


- papier Hot&cold #1 (3 szt.);
- papier Hot&cold #4 (3 szt.);
- papieru Hot&cold #6 (3 szt.);
- papier Be optimistic #4 (3 szt.);
- papier Be optimistic #6 (3 szt.);
- papier rough absolute white (5 szt.);
- duży tag #2 (3 szt.);
- mały tag #2 (3 szt.);
- szarotki z brokatem (3 szt.);
- duże białe różyczki (12 szt.);
białe różyczki (6 szt.);
- białe brokatowe kule (10 szt.);
- pręciki białe 3 mm (20 szt.);
- sznureczek białych koralików 4 mm;
- białą wstążeczkę atłasową w drobniutkie czarne groszki (2 m);
- białą wstążeczkę atłasową ze złotą nicią (2 m);
- srebrną brokatową wstążkę (2 m).
 
Wyzwanie trwa do poniedziałku 12 listopada do północy. Zwycięzcę wybranego przez nasze DT ogłosimy w środę 14 listopada.

A teraz zapraszamy w podróż po blogach naszych projektantek. Na początek zajrzyjcie na bloga Asicy.p, gdzie możecie znaleźć pierwsze wskazówki ;-)

To nie koniec naszych urodzinowych niespodzianek - odwiedźcie nas też jutro. Mamy dla Was coś specjalnego Wink

45 komentarzy:

  1. Po pierwsze - gratuluję pierwszych urodzin i życzę samych sukcesów na kolejne dłuuugie lata! Po drugie - poskakałam już i zebrałam niezbędne informacje, więc zabieram się do pracy, choć obawiam się, co mi z tego wyjdzie :D A po trzecie info o zabawie zamieściłam w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie zabieram się do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na zabawę :) Już uruchamiam szare komórki ;) Pozdrawiam i gratuluję wspaniałego roczku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I zapomniałam dodać,że życzę Wam mnóstwa takich roczków i samych sukcesów:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)) Narysowałam sobie już, jak (tak mi się zdaje ;)) to powinno wyglądać :) I tylko jednej rzeczy nie jestem do końca pewna. Strasznie leżąca mi ta kartka wyjdzie, jak ten mniejszy prostokąt wsadzę do środka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat, sto lat niech żyje Rapakivi nam!!!
    Fajne dyktando, zabieram się do pracy!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za życzenia ;-* Cieszę się, że zabawa się spodobała. Klaudio, jeśli ten prostokąt rzeczywiście za malutki, możesz go nieco powiększyć, to takie orientacyjne rozmiary ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, dziękuję :)) Zabrałam się do pracy, ciekawe co mi wyjdzie :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to hop w zabawę. Jestem ciekawa co mi wyjdzie :)
    A Rapakivi życzę Happy Birthday!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat, sto lat...
    Wszystkiego najlepszego
    A teraz udaję się w poszukiwaniu wskazówek

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy i świetnego pomysłu na zabawę! Spróbuję swoich sił, choć podejrzewam, że wyjdzie mi jakiś kosmos... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat :) zaraz zabieram sie do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roczku! I życzę dalszych sukcesów, dużo motywacji do pracy twórczej, optymizmu i jak najmniejszych stresów w życiu:D

    A ja zaraz zabieram się do roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z okazji urodzin życzę Wam mnóstwa sukcesów, rosnącej liczby fanów i obserwatorów, niemijającej weny twórczej i samych tylko miłych chwil :)

    Udział w zabawie chetnie biorę, kartkę już wykonałam, nawet mi się podoba, ciekawa tylko jestem czy rzeczywiście tak miała wyglądać :D zadanie nie było proste ale przyjemne :).

    Lecę aby wysłać zdjęcie mailem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOO ! Pierwszy raz robię takie dyktando :) Zobaczymy co wyjdzie:) Zabieram się do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego Najlepszego,miałam trochę problem no ale zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja trochę leży :)i kokarda mi blokowała trochę zobaczymy co mi wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. he he niezłe to dyktando wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje!!! Życzę jeszcze wielu wspaniałych kolekcji papierów i wielu ciekawych wyzwań :) A karteczka się skleja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy, życzę pomysłów na dalsze lata. Swoją karteczkę już zrobiłam. Tak się złożyło, że ostatnio zakupiłam papierki Rapakivi, więc je wykorzystałam do stworzenia kartki.
    Dziękuję za wspólną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna zabawa!
    Moje zgłoszenie już wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jaki świetny pomysł, uwielbiam takie tropienie tajemnicy... Juz lecę po pierwszą wskazówkę do Asicy. A Wy nabierzcie powietrza w płuca i pieknie zdmuchnijcie tę 1 swieczkę. Niech Wasze marzenia maja magiczna moc samospełniania.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak ten roczek szybko zlecial co :) zycze kolejnych owocnych lat:*
    po blogach pobiegalam, dyktanda nie sa mi obce:) jak sily pozwola to cos zrobie :)
    sciskam caly DT mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Składam najlepsze życzenia i lecę szykować kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje pierwszego roczku. :)
    Życzę samych sukcesów na kolejne lata, wielu pomysłów i mnóstwa klientów :D
    Świetna zabawa, tworzyć coś pod dyktando. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  26. Samych sukcesów na kolejne lata!!! Świetny pomysł na świętowanie urodzin :) Pierwszy raz biorę udział w dyktandzie, ciekawe co mi wyjdzie ;) Kartka już dosycha, a banerek wisi z lewej strony na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nooo... już zrobiłam - czeka na dzionek, żebym zdjęcia pstryknęła -
    nie powiem - trudno było - pierwszy raz taka zabawa i jestem ogromnie ciekawa wyników...
    ciekawe, jak innym wyszło

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna zabawa :) Już poczyniłam karteczkę... chociaż nie jestem do końca przekonana, że to własnie o to chodziło... Tak czy siak najlepsze życzenia urodzinowe składam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie gratuluję pierwszego roczku i pomysłów na papiery :)
    Kartkę pod dyktando wysłałam już emailem. Dziękuję bardzo za fajną zabawę :) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna zabawa! Pierwszy raz robiłam kartkę pod dyktando, mam tylko nadzieję, że niczego nie pokręciłam...

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczka gotowa, zaraz ją podsyłam. Całkiem fajna zabawa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najcudowniejszego z okazji roczku dla Całego DT :)

    Karteczka gotowa, zaraz posyłam maila. Info w pasku bocznym. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystkiego dobrego:)
    Trochę się namęczyłam, ale zrobiłam ....:)wysyłam na maila.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. No dyktando napisane a raczej uscrapowane! Banerek w poscie umieszczony! http://pasjesabiny.blogspot.com/2012/11/urodzinowe-blog-hop-dyktando-w-rapakivi.html Kartka wysłana! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najnajnajnajlepszego!
    Kartka już się wysyła :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystkiego najlepszego dla całego zespołu DT:)wskazówki pozbierałam i mam obawy co mi z tego wyjdzie.pozdrawiam info na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sto lat i jeszcze więcej :)
    Pierwszy raz biorę udział w dyktandzie i powiem że podoba mi się taka forma zabawy :)
    Informacja na blogu umieszczona
    http://zatenkar.blogspot.com/2012/11/dyktando-w-rapakivi.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Banerek już wkleiłam na bloga, ale pracę pewnie wyślę dopiero w okolicach północy :)
    Bardzo spodobała mi się ta zabawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdażyłam! uf!
      Ciekawa jestem, na ile moja praca pokrywa się z wytycznymi (:

      Usuń
  39. Przede wszystkim 100 lat!!!!

    I jeszcze dodam, że w takim dyktando biorę udział po raz pierwszy i baaardzo mi się podoba!

    Karteczka zaraz poleci na maila (powstała wczoraj, ale nie zdążyłam jeszcze zrzucić zdjęć ;-D)

    OdpowiedzUsuń
  40. może nie będę taka ostatnia :) info o zabawie na blogu jest zdjęcie już leci :) http://ineskowo.blogspot.com/2012/11/blogp-hop-dyktando-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Wysłałam zdjęcia mojej pracy :) Mam nadzieję, że doszły, bo żadnego potwierdzenia nie dostałam i się troszkę obawiam... Zabawa była świetna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. 100 lat, 100 lat...
    Informacja o zabawie na blogu, zdjęcie wysyłam...pierwszy raz bawię się w dyktandzie, super...tylko ta presja czasu, nic dokupić nie zdążyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeszcze raz najlepsze życzenia urodzinowe!!! :D
    No to ja chyba ostatnia... Mam nadzieję, że się załapałam, bo mail poszedł, gdy zegar wybijał północ ;) To był wyścig z czasem. Brokat na kartce jeszcze mokry ;) Ufff...
    Super konkurs! Świetne dyktando. Chyba częściej będe brać udział w tego typu zabawach ;)
    Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  44. A kiedy będą wyniki?
    Można już publikować skoro zabawa się skończyła?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)